thereseedorsson

Alla inlägg under januari 2015

Av therese edorsson - 11 januari 2015 10:38

Sorri för Jag inte har uppdaterat så mycket som ni vill att jag gör, det ska bli ändring på det nu. Ska börja blogga på allvar, isåfall jag tänkte berätta lite vad som hände på jullovet:)

På jullovet hände en tragisk grej med min mamma och hon fick inget bra jullov för hon bröt revbenen, det gör ont som fan, iallfall jag firade jul först hos pappa för vi hade brunch där och sen öppnade julklappar, Runt 11-12 någonting åkte jag & min bror till våran mamma då vi skulle till mormor & morfar för att fira jul, Vi kollade på Kalle anka och åt mormors egna köttbullar. På kvällen kom tomten, jag tror inte på tomten haha men iallfall jag fick presenter som var jättebra. Julafton var helt lyckad :)

Resten av jullovet var ju sådär, hade knappt ingenting göra så jag tecknade en hel del. Jag var även med Wilma Hedin och Hanna Wester, mina två favoriter. det var typ så mitt jullov var :) :(. Bilden som kommer upp, så såg jag ut på julafton :)

Av therese edorsson - 11 januari 2015 00:15

Några bilder från jullovet

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


15 årig tjej som älskar mode,hästar, vänner och familjen.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards